Форми роботи з педагогами
Додайте текст тут...
Формування економічної компетентності дітей починається з формування елементарних уявлень з економічної сфери життя. Набуття та збагачення первинного економічного досвіду не лише забезпечить дошкільникам опанування елементарними економічними знаннями,готовність до адекватних ситуацій дій, формування базових якостей, але й стане підґрунттям для подальшого самостійного збагачення власного економічного досвіду...Сьогодні на засіданні "Школи молодого педагога", керівник Оксана Мазурок- вихователь ЗДО N17 спільно з вихователем-методистом Оксана Андрійчук, дискутували як дошкільнику адаптуватися до сучасної дійсності, стати соціально повноцінною особистістю, правильно розуміти і оцінювати ті явища навколишнього життя, які мимоволі вторгаються в його життя, формувати економічне мислення.